Subject: Kooskõlastuse taotlus - Pärlijõe paisu likvideerimise projekteerimistööd
From: "Peeter Napp" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Anett Reilent'" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 15:37:49 +0300

Tere!

Käesolevaga esitan Pärlijõe paisu likvideerimise projektiga kavandatava
tegevuse kooskõlastuse taotluse. Pärlijõe pais asub Võru maakonnas, Rõuge
vallas, Saarlasõ külas Pärlijõel. Kavandatava tegevus ulatub osaliselt
riigitee (Rõuge-Vastse-Roosa tee) kaitsevööndisse.

Digitaalselt allkirjastatud taotlus, uurimistöö aruanne, projekt ja
keskkonnamõju eelhinnang on lisatud manusena.

Lugupidamisega

Peeter Napp

Vesiaed OÜ

55609245

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.vesiaed.ee <http://www.vesiaed.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.